domingo, 30 de setembro de 2012

Adeus, Setembro! / Goodbye, September!

Ei, Setembro,
Por que da pressa?
Vi seus dias nascerem em uma nova terra, foram calorosos e trouxeram em seu alvorecer o novo.

Ei, Setembro,
Já vai?
Como não tenho uma maneira de segurá-lo, saiba que me deixará boas lembranças.

Oi, Setembro!
Eu sei que tem de ir.

Obrigado, porque, em seus dias, novas vidas em minha vida (re)nasceram.

Adeus, Setembro!
A chuva, que cai em seu último dia, alenta meu corpo e satisfaz a minha alma.


*Dedicado ao meu irmãozão, Rodolfo. Por ser meu apoio, meu incentivo e por ter nascido nesse belo mês.

...
Hey, September
Why are you in a hurry?
I saw your days and they were born in a new land.

Your days were warmed and they brought in their dawn arms the new.

Hey, September
Are you already leaving?
I do not have a way to stop you anymore, but you should know that you left good memories within me.

Hi, September!
I know you have got to go.
Thank you, because in your days new lives in mine (re)born.

Goodbye, September!
The rain that fell on your last day encourages my body and satisfies my soul.


*Dedicated to my big brother, Rodolfo. For being my support, my encouragement and for being born in this beautiful month.




Nenhum comentário: